Vores vilkår & forsikringsbetingelser

Dækning:

Vi dækker almindelige fejl og uheld i forhold til flytning af dine genstande, herunder:

– Værdien af dine genstande ved skadestidspunktet.

– Muligheden for at reparere den beskadigede genstand ved at genoprette den i væsentlig samme stand som før skaden.

Pakning af inventar:

Ved utilstrækkelig indpakning forbeholder vi os retten til at pakke inventaret korrekt ind. Vi opfordrer derfor til omhyggelig pakning for at undgå eventuelle overraskelser.

Aflysningsgebyrer:

a) Ved afbestilling af en bestilt opgave dagen før transportdagen pålægges et gebyr på 35% af det aftalte beløb. Ved aflysning efter bekræftelse og aftalt transportdag pålægges et gebyr på 1000 kr.

b) Vi afregner pr. påbegyndt time.

Disse vilkår er fastsat for at sikre gennemsigtighed og retfærdighed i transaktionsprocessen. Kontakt os gerne ved yderligere spørgsmål eller forklaringer.

Mangler og reklamation:

Eventuelle mangler eller skader skal anmeldes skriftligt til os senest 72 timer efter udførelsen af arbejdet, hvor kunden angiver manglens art. Mangler, som kunden burde have opdaget, men undlader at reklamere over, kan ikke senere gøres gældende.

Betaling:

Det fulde beløb skal betales enten dagen før eller samme dag kontant.

Skader:

Alle skader skal anmeldes senest 72 timer efter opgavens afslutning, og der skal fremlægges dokumentation herfor.